penguins

penguins

shahir_-kebahgiaan dalam perpisahan

Saturday, April 24, 2010

My Happy Ending..

assalamualaikum.. dah lama tak jumpa sahabat lama.. terutamanya untuk Afifah.. kawan karib saya dulu.. darjah satu..dua n tiga.. kita sama.. darjah empat..tak sama.. dia 4 Melati.. saya 4 Dahlia.. tapi.. kat 4 dahlia.. saya ada jugak kawan karib.. tapi..afifah tetap kawan saya..
nama nye ialah...teng..de..deng.. Fatin Liyana.. saya panggil dia Fatin.. die tak pernah bergaduh dengan saya... kawan saya selalu beruk sangka dengan die.. saya tak faham kenapa... yang saya tahu.. kawan saya mesti cemburu dengan fatin.. tapi.. saya tak..sebab saya lebih banyak.. emmm.. dari fatin..saya tak pernah menyakit kan hati fatin..
zaman 2008 lebih seronok dari sekarang!!! sekolah ku hebat.. saya sayang sekolah nie.. saya tak kan lupakan sekolah nie.. dan guru-guru di sini.. love u all!! persahabatan baik dari kami!!!! rindu all if u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! don't forgot to us!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time. Read and ponder the good quotes of life below, you will surely draw in life's own deep lessons.i'm not perfect but i love you quotes and or you can relax by playing the game after the tired working timeendless truck game You can relax by reading the stories as truyện tình yêu học trò full. Each article definitely sexmang to give you the most comfortable feeling. Enjoy the experience!

    ReplyDelete