penguins

penguins

shahir_-kebahgiaan dalam perpisahan

Tuesday, August 18, 2009

dailog saya dengan kawan...

kembali ke blog...
hari ni saya letih..
nasib baik sekolah Agama cuti..
saya dah janji dengan ayah saya...
nak baca blog saya...
saya nak buat blog banyak-banyak..
macam ayah saya...
dia dah ada buat banyak blog...
dah 100 lebih dah...

saya nak buat dailog...
saya tak reka ni...
ni betul...
dailog pertama...
kat sekolah...
dailog ke dua...
masa raya tahun lepas...
Syakila Afifah Aqilah nak tumpang nanti...
masa pergi sekolah...
OK!!mula...

saya:AHH!!!ngantuk nya pagi-pagi kena bangun...
telefon:RINGRINGRINGRING...
saya:Siape telefon pagi-pagi ni...??
OH!!Afifah...HELLO...
afifah:HELLO...Aina...
saya:ada apa...pagi-pagi telefon?
Afifah:"Aina boleh saya tumpang awak??Syakila dan Aqilah pun nak tumpang..???"
saya:HMM...."boleh tak ada masa lah"..."kenapa nak tumpang...?"
Afifah:tak...mak kita tak ada...
ayah kita pun tak ada...
Saya:OK!! pukul 7:00a.m tepat..
kita ambik awak..
Afifah:OK!!Terima Kasih...
Saya:sama-sama...Nanti bagi tahu Syakila dengan Aqilah tau...!!
Afifah:OK!!
Saya:bye...!!
Afifah:bye...!!!
Saya:ada-ada aje mereka ni...

Saya:abah...
Ayah:apa...?
saya:kawan adik nak tumpang pergi sekolah boleh?
ayah:boleh..mereka dah cakap kat ibu-bapanya...
saya:dah...
ayah:OK!!!
jumpa pergi...
nanti lambat...
saya:OK!!

"KAT SEKOLAH PULA...
saya:HAI..
syakila:HAI..
aqilah:HAI..
afifah:HAI..
saya: mane amal?
syakila:ye la?adilah mane?
aqilah: hhhmmm..?
afifah:Aaaaa?
saya:tu die!!!!!!!!
adilah:hai..
amal: hai..
saya: lambat la... dah bunyi loceng dah ni!!

loceng beratur:RING...RING...RING...

adilah:maafkan saya..
amal:maafkan saya...
saya: ok..jom masuk kelas..

No comments:

Post a Comment