penguins

penguins

shahir_-kebahgiaan dalam perpisahan

Wednesday, September 09, 2009

cuti sekolah..

seronok nye cuti sekolah...tapi esok mula sekolah kalau ponteng pulak tak boleh kerana esok ujian...
biasa sekolah selangor memang macam tu..wilayah cuti panjang..1 september ni sampai 19 september sekolah wilayah cuti...tapi saya...selangor...ada cuti...masa mula berpuasa tu dah cuti..
22 september sampai 1 september..sampai 4 september..dah mula cuti..sampai 9 september je.. tak bosan sangat..tapi kadangkala bosan juga...kan puasa...tak boleh pergi mana-mana..nanti penat..

cuti sekolah..abah selalu suruh saya sembahyang terawih...kan cuti..tapi hari ni tak pergi..sebab esok sekolah...esok ada ujian..sekarang abah dan mama pergi pasar..saya teringat kat blog.. dah lame tak buat blog..saya masuk blog untuk lawan dengan abah saya die dah banyak chat kat blog die..saya pun rindu kat blog..

masa mula cuti 5 september..5 september sampai 8 september pergi surau je malam-malam..lepas tu,masa balik dari surau main dengan ika...die wilayah cuti..saya pun teringat kat kawan-kawan sekolah saya...mereka mesti pergi melancong..mesti ada balik kampung..ada yang duduk kat rumah je..saya ada juga teringat kat kawan saya..agak nye die dah sihat ke tak?..kesian die demam panas..ish..

masa cuti pun ada perasaan gembira sebab mama masak lauk kegemaran saya...sedap... lauk nye ialah...ikan siakap...bubuh mushroom..belacan..sedap!!!bulan puasa memang seronok...cuti masa bulan puasa pun seronok...hahaha...masa nye untuk intan tido...AHH!!!ngantok nye...

No comments:

Post a Comment